0

Dostava

Dostava do vrat za področje Brežic in Krškega znaša 3,95 € za nakup v znesku do 200 €, za nakup v znesku nad 200 € pa je dostava brezplačna.
Dostava do vrat za ostala področja Slovenije znaša 3,95 € za nakup v znesku do 200 €, za nakup v znesku nad 200 e pa znaša 8,95 €.
Dostava do vrat za celotno Hrvaško znaša 9,99 €, vendar velja samo za nakupe aparata/ov, katerih skupna teža ne presega 30 kg.

1.)Način in strošek dostave in obdelave naročila

Naročene artikle lahko osebno prevzamete na lokaciji trgovine ali vam jih dostavimo na vaš dom preko kurirske službe. Za nas pošiljke dostavljajo Pošta Slovenije in GLS, ki večino dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi.

Artikli, naročeni na tehnoshop.si.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če se na zalogi v našem skladišču, običajno še na isti dan, ko so pogoji za dobavo izpolnjeni. V kolikor želite naročeno blago prevzeti osebno na lokaciji trgovine, priporočamo, da je naročilo potrjeno vključno z razpoložljivostjo. Poleg tega na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi referenti, ki vam bodo z veseljem svetovali o uporabi kupljeni artiklov ali o prihodnjih nakupih. Preko telefonskega klica ali ob osebnim obiskom trgovine bomo z veseljem skupaj z vami poiskali ustrezno rešitev.

3.)Dobavni roki

Za artikle, ki so na zalogi v našem skladišču, v kolikor je bilo oddano naročilo in so pogoji za dobavo izpolnjeni do 14:00 ure bodo z veliko verjetnostjo dostavljeni že naslednji delovni dan, odvisno od kurirske službe.

Rok dobave artiklov, ki so razpoložljivi v skladišču dobavitelja, se razlikuje od dobavitelja do dobavitelja, večinoma je to od 2 do 8 dni.Pred oddajo naročila lahko previrite rok dobave.

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali, V primeru, da vam daljš dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Če boste nekaj dni odsotni, nam v opombah navedite željeni datum odpreme vašega naročila. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedni naslov.

4.)Dostava kamorkoli

Kurirska služba dostavlja pakete na naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila. Vse pošiljke se dostavljajo do vrat naslova, navedenega pri oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

5.)Obravnava poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite paket in nas o tem čimprej obvestite.

0
    0
    Košarica